Sleva 10 % na produkty značek Lagen, Segali a Sendi design

Vrácení zboží

Objednali jste si zboží z našeho e-shopu, které vám nesedí, nebo jste ho pořídili jako dárek, který se obdarovanému netrefil do vkusu? Chápeme, že se to stává a rádi vám ho do 14 dnů vyměníme za jinou velikost či jiné zboží, nebo vám vrátíme peníze.

Kdy můžete vrátit zboží?

Zboží můžete vrátit z důvodu špatné velikosti, barvy, rozměrů, ale také zcela bez udání důvodů. Je nutné však dodržet 14denní lhůtu pro vrácení a odstoupení od smlouvy. Doba 14 dnů se začíná počítat od druhého den od převzetí zboží a jedná se o kalendářní dny, to znamená včetně víkendů a svátků.

Jak postupovat při vrácení?

  1. Zboží musí být nepoužité. Samozřejmě si můžete oblečení vyzkoušet, ale je potřeba ponechat všechny visačky a při zkoušení zboží nepoškodit.
  2. Vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy, ve kterém vypište veškeré údaje, které se vás týkají. Vytištěný, vyplněný a podepsaný formulář pak přiložte k zabalenému zboží.
  3. Zboží opatřené původními visačkami zabalte nejlépe do stejného obalu, ve kterém vám bylo doručeno. Je potřeba ho vždy zabalit tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. V případě kožešinových lemů a bambulí je nezbytné, aby se vždy vracely v původním krabicovém obalu, nebo v jakémkoliv jiném pevném obalu, který zajistí ochranu před poškozením. Nikoliv však v sáčku nebo obálce. Kožešina má svou jemnou strukturu, a pokud není chráněna správně, může dojít k pomačkání nebo znehodnocení.
  4. Zabalené zboží spolu s formulářem zašlete na adresu naší provozovny nejpozději 14 dnů od jeho převzetí:

    Sikorashop.cz - Pavel Sikora

    Plk. Velebnovského 87

    739 91 Jablunkov

  5. V případě, že jste si vybrali výměnu zboží za jiné, do 14 dnů vám jej zašleme na vaši adresu. Pokud jste zažádali o vrácení peněz, tak vám budou ve stejné lhůtě zaslány stejným způsobem, jakým jste za objednávku platili.

Co v případě reklamace?

Do 2 let od zakoupení se na nás můžete obrátit také v případě reklamace, a to při vyskytnutí vady zboží, které jste u nás zakoupili. V takovém případě je postup podobný, včetně vyplnění formuláře. Výsledek se však odvíjí od našeho odborného posouzení dané vady zboží, při kterém se řídíme obchodními podmínkami. Po posouzení vám tedy dáme vědět, jakým způsobem bude reklamace vyřízena.

Nevíte si s vrácením rady?

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na čísle +420 558 357 069 nebo na e-mailu info@sikorashop.cz, kde vám rádi se vším pomůžeme.